مجله اینترنتی طب سنتی طبایع

منو

۵ راه ساده برای تامین کلسیم بدن

۱- آفتاب بگیرید

اگر خانه آفتاب گیری ندارید، هرچند وقت یک بار سعی کنید که چنددقیقه ای آفتاب بگیرید.البته همیشه به یاد داشته باشید که آفتاب باید به پشت بدن بخورد نه جلوی آن

۲- چای و نوشابه نخورید

از خوردن خوراکی هایی که کاهش جذب کلسیم یا افزایش میزان برداشت آن از استخوان را به همراه دارند خودداری کنید.

۳- کشک و کره محلی بخورید!

مصرف هفته ای یکبار کشک محلی مرغوب (به صورت کله جوش به همراه پونه و روغن زیتون و چند عدد خرما یا مغز گردو) بسیار مفید خواهد بود.

۴- بادام و خرما بخورید!

مصرف روزانه ۱۰عدد مغز بادام و ۵عدد خرما میتواند کلسیم موردنیاز را تامین نماید

۵- پوست تخم مرغ را دور نریزید!

پوست تخم مرغ های مصرفی را دور نریزید! آنها را شسته، خشک و آسیاب نمایید. این پودر را با عسل ترکیب کرده، روی زبان خود بریزید و قورت دهید.

عضویت در کانال تلگرام طبایع عضویت در کانال طبیب شهر

دسته :  سبک زندگی, عمومی, غذای سالم

دیدگاه ها