مجله اینترنتی طب سنتی طبایع

منو

خواب راحت

دکتر علیرضا عباسیان :

خواب راحت با کدام خوراکی ها؟

در وعده شب باید از خوراکی هایی استفاده کنیم که بدن را به تدریج سرد کرده و برای خواب آماده می کنند درمقابل، مصرف مواد غذایی تند و گرم مثل زنجبیل، دارچین و… می تواند باعث بی خوابی شود، بنابراین برای شام بهتر است از خوراکی هایی مثل پنیر، شیر گرم یا خنک، ماست به همراه کمی نعناع و نان استفاده کنیم. در وعده پس از شام هم می توانیم از عرقیات آرامبخش مثل عرق بهارنارنج یا عرق نسترن، دمکرده گیاه بادرنجبین یا دمکرده گیاه بابونه استفاده کنیم تا خواب آرامی داشته باشیم

عضویت در کانال تلگرام طبایع عضویت در کانال طبیب شهر

دسته :  طبیب شهر

دیدگاه ها