مجله اینترنتی طب سنتی طبایع

منو

نکاتی در خصوص نوشیدن آب سرد

از تدابیر حفظ سلامتی که رعایت آن برای تناسب اندام ضروری است، میزان و زمان مصرف آب طی روز است.

👈نکاتی در نوشیدن آب:
در فصل تابستان نیاز شما به نوشیدن آب بیشتر از فصول سرد سال است، حتما طی روز بنا به نیاز بدنتان آب کافی بنوشید.
اما توجه داشته باشید:
🔷آب را خیلی سرد ننوشید.

🔷با عجله، آب ننوشید.

🔷آب را جرعه جرعه میل کنید و بین جرعه ها، نفس بکشید.

🔷بلافاصله بعد غذا و در میان غذا، تا جایی که امکان دارد از نوشیدن آب خودداری کنید و اگر نشد، جرعه ای آب اندک خنک میل کنید.

🔷پس از حمام و استخر، در میانه شب، پس از نزدیکی، در میان و پس از ورزش، بعد خوراکی شیرین، آب خنک ننوشید.

شایع ترین عارضه نوشیدن آب و سایر نوشیدنی ها با غذا، چاقی شکمی است.

🙏 با تشکر از همکار متخصص طب‌سنتی سرکار خانوم دکتر سمیه ماهروزده برای تهیه این مطلب..

صفحه شخصی طبیب در سایت طبیب شهر

 

 

عضویت در کانال تلگرام طبایع عضویت در کانال طبیب شهر

دسته :  توصیه

دیدگاه ها