مجله اینترنتی طب سنتی طبایع

منو

تفاوت صبحانه زمستان و تابستان

صبحانه گرم چه از نظر طبیعت چه از نظر دما در فصل سرد سال انتخاب مناسبی است، پیاله‌ای عدسی با گلپر و یک قاشق سرکه، فرنی، پیاله‌ای شیربرنج داغ یا آش سبزی، تخم‌مرغ عسلی، نان و کره و عسل، حلوا ارده صبحانه‌های زمستانی خوبی هستند. در روزهای سرد سال از خوردن نان و پنیر به همراه خیار و گوجه فرنگی خودداری بفرمائید. گاهی نیز صبح را با سیب شروع کنید خوردن، چند برش سیب، یک موز و … شروع خوبی است و صبحانه را به دو ساعت بعد از خوردن سیب موکول کنید تا سیب کاملا هضم شده باشد. تنوع در خوردن مواد غذایی سالم در حفظ سلامتی شما موثر است. وقتی شب به موقع به خواب رفته باشید صبح‌تان را با حوصله و لذت بیشتری شروع می‌کنید و برای صبحانه‌تان برنامه‌ریزی خواهید داشت.

🙏 با تشکر از همکار متخصص طب‌سنتی سرکار خانم دکتر الهام اختری برای تهیه این مطلب..

صفحه شخصی طبیب در سایت طبیب شهر

 

 

عضویت در کانال تلگرام طبایع عضویت در کانال طبیب شهر

دسته :  غذای سالم

دیدگاه ها