مجله اینترنتی طب سنتی طبایع

منو

کنترل اضافه وزن و چاقی

از کاهش حجم غذای مصرفی روزانه شروع کنید به این ترتیب از حجم فضولات تولیدی بدن خواهید کاست و به طبیعت بدنتان فرصت می‌دهید که بدن شما را سر و سامان دهد. استفاده از غذاهایی که غذائیت زیادی ندارند ولی حجم معده را پر میکنند مثل سبزیجات بخارپز بسیار مفید است. بین وعده‌های غذایی چند ساعتی فاصله بگذارید. به این ترتیب معده  فرصت کافی برای هضم و استراحت خواهد داشت. سعی کنید هنگام گرسنگی های کاذب به خود ابن اطمینان را بدهید که گرسنگی من یک گرسنگی واقعی نیست ومن میتوانم برای مدتی با آن مقابله کنم . حداقل بین وعده های غذایی خود ۴ ساعت فاصله را رعایت کنید و از درهم خوری و ریزه خواری بپرهیزید.

🙏 با تشکر از همکار متخصص طب‌سنتی سرکار خانوم دکتر سمیه ماهروزده برای تهیه این مطلب..

صفحه شخصی طبیب در سایت طبیب شهر

 

 

 

عضویت در کانال تلگرام طبایع عضویت در کانال طبیب شهر

دسته :  تناسب اندام

دیدگاه ها