مجله اینترنتی طب سنتی طبایع

منو

نکاتی جهت حفظ تناسب اندام

دیر خوابیدن یکی از مهم ترین عوامل بهم ریختن تعادل جسمی و روحی است بدن جهت کار منظم به خواب کافی و مناسب(خوب شب) نیازمند است. یادتان باشد اگر می خواهید اندام سالم و با طراوتی داشته باشید هیچ میانبری جز ورزش ندارید. در این مسیر خوردن شیرینی جات و خوراکی های شیرین و چرب شما را از هدف بازخواهد داشت. بزرگترین دشمن طراوت بدن بخصوص پوست سیگار است که موجب چروک و زرد شدن پوست و جایگزین شدن عضلات با چربی خواهد شد.صبح ها بعد از بیدار شدن یا در هنگام خستگی چشم هایتان را نمالید که علاوه بر آسیب بر چشم ها پوست را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. یکی از آسیب های بزرگ برای افرادی که مدام در حال رژیمند تغییر وزن های زیاد و پی در پی است که روی پوست و اندام تاثیر بدی دارد. وزن متعادل خود را حفظ کنید. استرس نداشته باشید، روی شکم نخوابید، آب کافی بنوشید و ناراحتی های عصبی مانند کینه و خصومت از دیگران را کنار بگذارید. اگر برنامه غذایی ندارید از رژیم های غذایی ذکر شده در کانال طبایع یا طبیب شهر استفاده کنید و غذاهای سالمی را که طب سنتی به شما معرفی می کند در برنامه غذایی خود بگنجانید.

عضویت در کانال تلگرام طبایع عضویت در کانال طبیب شهر

دسته :  تناسب اندام

دیدگاه ها