مجله اینترنتی طب سنتی طبایع

منو

پیشگیری از ضعف در ماه رمضان ۲

خواب میانه روز: زیاد خوابیدن پس از اذان صبح یا در طول روز نه تنها کمکی به کم شدن ضعف روزه‌دار نخواهد کرد بلکه آن را تشدید می‌کند. خوردن گوشت گوسفند: افراد سردمزاج می‌توانند گوشت شتر را نیز در برنامه غذایی خود بگنجانند. مصرف گوشت‌ های سرد مزاج مانند مرغ‌ های پرورشی، ماهی و گاو عملا ضعف بدنی روزه‌ دار را افزایش می‌دهند. مصرف مقدار مناسب نمک طبیعی: نمک از سستی و رخوت و ضعف دائمی بدن جلوگیری می‌کند. هرگز نمک را به دلیل تبلیغات پوچ و مغرضانه افراد بی‌ اطلاع از وعده غذایی‌ تان حذف نکنید. شور شدن غذا و مصرف بی‌ رویه آن نیز تشنگی بدنبال دارد.

عضویت در کانال تلگرام طبایع عضویت در کانال طبیب شهر

دسته :  عمومی

دیدگاه ها