مجله اینترنتی طب سنتی طبایع

منو

دستورات ویژه دموی مزاج‌ها

باید در هوای سرد خود را گرم و در هوای گرم خود را سرد نگه دارید. تقریبا از مقادیر مساوی حبوبات، لبنیات، میوه‌ جات، سبزیجات و گوشت استفاده کنید. پیاده‌روی یا دویدن و انجام ورزش‌‌های متوسط برای شما خیلی مفید است. شش الی هفت ساعت خواب در روز برایتان کافی است. از غذاها با فیبر زیاد استفاده کنید تا اجابت مزاج طبیعی داشته باشید. حجامت برای شما خوب است اما بهتر از آن روزه گرفتن و کم‌خوری است. از هوا، محیط، فعالیت‌ها و حالات روانی که موجب افزایش گرما و رطوبت می‌شوند، پرهیز کنید. نگرانی، خشم و هیجان بیش از اندازه برای شما مضر است. غذاهای گرم و تر و گرم و خشک را کمتر میل کنید…

عضویت در کانال تلگرام طبایع عضویت در کانال طبیب شهر

دسته :  مزاج‌شناسی

دیدگاه ها