مجله اینترنتی طب سنتی طبایع

منو

تدابیر ورزش کردن در طب سنتی

ورزش بدون رعایت تغذیه سالم بی معنی است. برداشتن بار سنگین در ورزش اشتباه است. دو ساعت بین غذا و ورزش باید فاصله بیفتد. در هنگام گرسنگی نباید ورزش کرد. ورزش‌های سنگین یعنی ورزشی که بیش از حد معمول باشد، نه تنها هیچ ارزش درمانی ندارد بلکه یک نوع خودکشی محسوب می‌شود. ورزش باعث بزرگی قلب یا شش‌ها نمی‌شود، بلکه هماهنگی میان آن‌ها با عضلات موجب بهبود عملکرد می‌شود. ورزش‌هایی که تا سنین پیری میتوان آن را ادامه داد مناسب است، مثل ورزش‌های باستانی، شنا، کشتی، اسب‌سواری و تیراندازی. نرمش روزانه بیست تا سی دقیقه مناسب است. هرگز قبل از اینکه تخلیه مدفوع و ادرار نداشتید ورزش نکنید چون باعث جذب سموم به کل جریان خونتان می‌شود…

عضویت در کانال تلگرام طبایع عضویت در کانال طبیب شهر

دسته :  توصیه

دیدگاه ها